Dutinový vosk JLM poskytuje vnitřní ochranu proti korozi, která začíná zevnitř karoserie, ale je viditelná až když se objeví na druhé straně. Když se koroze dostane přes karoserii na povrch, poškození je už rozsáhlé a oprava cenově náročná.
Vosk na dutiny JLM Lubricants je ideální na ochranu vnitřních dutin prahů, částí podvozku a dokonce i vnitřku vnějších částí karosérie. Jeho praktické plnění ve formě aerosolu – spreje, eliminuje potřebu specializovaných a často komplikovaných aplikátorů, kde je potřebný kompresor, což ho činí ideálním na příležitostné použití nebo když se upřednostňuje rychlá a pohodlná lokalizovaná aplikace. Hnědý vosk je dostatečně řídký, aby se dostal do nepřístupných částí karosérie a zároveň vytěsňuje vodu. Po vyschnutí vytvoří pevný a pružný povrch, který ocel chrání před budoucím vniknutím vody včetně vlhkosti kontaminované vysoce korozivní posypovou solí. Může se použít na doplnění původní antikorozní ochrany nebo na zajištění antikorozní ochrany po opravě.
Vosk společnosti JLM Lubricants, který je vyrobený tak, aby vyhovoval finské normě ochrany proti korozi SFS 4086, poskytuje dokonce optimální ochranu vozidlům, které vydrží nejdrsnější povětrnostní podmínky v severní Skandinávii. Navzdory tomu nepoškozuje barvu ani plastové/gumové obložení.
Vlastnosti
- pokročilá ochrana proti korozi
- vodoodpudivé složení
- vynikající krytí
- nízká viskozita s vynikající penetrací a vzlínáním
- neagresivní na plasty, kryty a barvy
- hnědá barva
- 60cm aplikátor
Použití
Je určený pro aplikaci při pokojové teplotě, předhřívání není zapotřebí. Před aplikací plechovku dobře protřepejte, nejméně dvě minuty. Pokud byl sprej už použitý, zajistěte, aby byla tryska čistá od vosku, který byl nanášen předtím. Zajistěte, aby byly ošetřované povrhy čisté a suché, aby tak byla dosažena maximální účinnost vosku. Jakákoli již existující rez by měla být ošetřená konvertorem rzi a před aplikací vosku musí být dokončené všechny svařovací práce.
I když rozprašovací tryska vytváří optimální a rovnoměrné krytí, společnost JLM doporučuje, aby uživatel používal rukavice, dýchací masku a vhodnou ochranu očí a pracoval na dobře větraném místě.
Pro dosažení těžce dostupných míst je součástí balení prodlužovací hrot o délce 60 cm. Dutinový vosk neaplikujte na ty části motoru nebo karosérie, které mají vysokou pracovní teplotu, například na výfuk, motor nebo brzdový systém. Po dokončení nechejte povrch odvětrat a vysušit. Zbytky vosku je možné následně vyčistit vhodným rozpouštědlem, například technickým benzínem.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.