Všechny moderní automobily s naftovým motorem mají filtry na filtraci pevných částic. Filtr zachytává neúplně spálené palivo (saze) z motoru, které by jinak skončilo v životním prostředí. V průběhu času se filtr naplní. Elektronika vozidla zaručuje, že se tyto saze spálí během jízdy po dálnici nebo při vysokém zatížení motoru. Tomuto procesu se říká regenerace.
Mnoho aut se však používá jen na krátké jízdy a motor se proto vůbec nenamáhá. Důsledkem toho nedochází k regeneraci a saze se dále hromadí v DPF. Nakonec se zablokuje filtr, na přístrojové desce se rozsvítí oranžová kontrolka se symbolem filtru pevných znečisťujících částic a vozidlo se musí odvézt do servisu.
JLM Diesel Particulate Filter Cleaner tento specifický problém řeší. Není potřeba demontovat filtr pevných částic. Šetří to čas a tím pádem i peníze. Přidejte obsah láhve do plné nádrže s palivem a znovu pokračujte v jízdě. Čistič zajistí, že se saze ve filtru pevných částic vznítí při nízké rychlosti, kdy je motor pod lehkým zatížením a dokonce i během krátkých jízd.
Kromě čistícího prostředku snižuje emise HC a CO a emise sazí téměř o 20 procent. Tento prostředek navíc zajišťuje, že se v DPF filtru ukládá méně sazí, což znamená, že zákazník nemusí tak často řešit servis DPF filtru. JLM čistič filtru pevných částic rovněž udržuje motor a filtr částic v dobré kondici, což má za následek lepší výkon a nižší spotřebu paliva.
Vlastnosti
- Upravuje regeneraci filtru pevných částic.
- Čistí bez nutnosti rozebrání DPF filtru.
- Na regeneraci není nutný vysoký výkon motoru.
- Snižuje spotřebu paliva.
- Snižuje množství sazí akumulovaných v DPF.
- Nižší provozní náklady na opravu DPF.
- Vyhovuje normám VERT a EPA.
Video jak funguje aditivum na čištení DPF
Výhody
Běžné čisticí prostředky obsahují železo na iniciování regeneračního procesu. JLM čistič filtrů DPF obsahuje vysokou koncentraci patentované sloučeniny platiny a ceru. Kombinace platiny a ceru zajišťuje v první řadě výrazně zlepšenou regeneraci a čištění filtru pevných částic v porovnání s běžnými čistícími prostředky. Čím vyšší je koncentrace platiny, tím lepší je regenerace.
Protože čisticí prostředky JLM obsahují méně železa než čisticí prostředky ostatních výrobců, ve filtru pevných částic dochází k menší tvorbě popela. Výsledkem je prodloužení životnosti filtru.
Výrobci konvenčních čisticích prostředků snižují množství železa v přísadách. Výsledkem je drastické snížení regeneračního výkonu. Proto doporučujeme používat inovativní JLM čistič filtru pevných částic. Tento produkt obnovuje výfukovou soustavu a zároveň i spotřebu paliva a uvádí výkon a emise výfukových plynů do původního továrního stavu. Je dokázané, že JLM Diesel Particulate Filter Cleaner je vhodný jak pro osobní automobily, tak pro užitkové vozy a těžké dieselové retrofitované systémy.
Po vyčištění pomocí čističe filtrů pevných částic naftového motoru se může filtr preventivně udržovat používáním přípravku Diesel DPF ReGen Plus 375 ml/J02200.
Návod na použití
- Přidejte 375 ml čisticího prostředku JLM DPF na 60 litrů motorové nafty před nebo po doplnění paliva.
- Přidáním čisticího prostředku JLM DPF Cleaner do nádržky na naftu každých 10 000 kilometrů zajistíte úplnou regeneraci filtru bez ohledu na typ DPF a bez ohledu na jízdní podmínky.
Video o výrobku JLM Diesel Particulate Filter Cleaner
JLM Diesel DPF ReGen Plus je preventivní prostředek určený pro všechny dieselové automobily s filtrem pevných částic. Svým unikátním složením z důsledně vybraných aditiv...
JLM čistič sání a EGR je navržený tak, aby preventivně chránil systém recirkulace výfukových plynů (EGR) před zanesením karbonovými usazeninami, lepy a laky. Velmi efektivně...
JLM Turbo Cleaner je jedním z nejlepších přípravků na čištění turba dostupných na současném trhu. Použití je ekonomické a extrémně jednoduché. Tato přísada do nafty velmi...
Čistí sání, spalovací komory, sací ventily, vstřikovače paliva a turbo. Čistí motory bez turba. JLM extrémní čistič sání je jedinečný a vysoce účinný produkt, který důkladně a...
Připravili jsme osvědčenou sadu produktů, která slouží k detoxu palivového, výfukového a olejového systému v naftových motorech. Použití této sady Vám pomůže projít testem emisí...
Čistí sání, spalovací komory, sací ventily, vstřikovače paliva a turbo. Čistí motory i bez turba. JLM extrémní čistič sání je unikátní a velmi účinný produkt, který čistí a...
Spokojenost velká.Nalil jsem do plné nádrže před dálkovou.Po 400km auto začalo opět táhnout,spotřeba šla dolů.Za mě dobrý!
5
PM
Pavel Mlnářík|
26.6.2024
Použito dle výrobce (50l nafty) nižší spotřeba, zatím spokojenost,
1
ZC
Zbyněk Chlup|
19.5.2024
Byly to jen vyhozené peníze, už to nikdy nekoupím. Za mě je to stejný šmejd, jako když na pouti koupím štěstíčko
1
TF
Tadeáš Frano|
28.8.2023
Nalil jsem do nádrže, jak doporučuje výrobce. Po vyjeti nádrže jsem dal filtr regenerovat a absolutně bez výsledku. Filtr je stejně zaneseny, auto natáhne. Za mě vyhozené peníze.
5
MD
Marek Dittrich|
1.8.2023
Skvělý a velmi účinný produkt, ostatně jako všechny produkty, které jsem zde zakoupil.
5
JS
Jan Sova|
25.5.2023
Naprostá spokojenost.
5
MH
Milan Horký|
26.3.2023
Jěště jsem nepoužil
5
AS
Antonín Směšný|
2.3.2023
Zatím nevím, ještě jsem nenalil. Čekám až pojedu delší trasu.
5
AS
Antonín Směšný|
23.2.2023
Nad míru spokojan.
5
MD
Miloslav Duspiva|
5.1.2023
Mam Octavii 20 TDI RS motor 125 KW BMN,naj 340tis Km.Začla každých cca 250.Km regenerovat což jsem pozoroval hučením ve výfuku a i škubáním auta a regenerace se nechtěla dokončit až se rozvítila kontrolka DPF a pak blikání žhavení a nouz režim.Byl jsem s tím v servisu u známého,tak zanesený DPF.Jezdil s autem 2.dny a rozchodil to.Do nádrže jse nalil serum JLM a uvidím zatím dobré a když ne ta výměna DPF.což je na zhroucení.
5
JK
Jiří Koth|
18.8.2022
Pro kamaráda tak zatím nevím
2
DK
David Kubánek|
2.6.2022
Po najeti pres tisic kilometrů auto stále často regeneruje a hulí takze za me se efekt nedostavil ????♂️
3
ZR
Zdeněk Rajhel|
17.2.2022
Zatím nemohu posoudit,ale již po aplikaci do nafty mi dvakrát se rozsvítilo že filtr je zacpany , ještě počkám po vyjetí celé nádrže jestli to má nějaký efekt?
1
RK
Roman Kimmel|
8.2.2022
Dolito do 50 L nafty, vyjeto až do dna, změřeno na STK emise před a po......hodnoty naprosto stejné....DPF stejně špatný, při jízdě jsem neshledal žádný rozdíl. Za mě vyhozený prachy.
5
RB
Rostislav Brázda|
7.2.2022
Jsem velice spokojen ..po 20 km s JLM auto zakouřilo a proběhla regenerace, podobu 70km jízdy jsem pozoroval jak průměrná spotřeba jde dolů,po 350 km mohu říct že všecko je v pořádku a mé auto jezdí jak má ..tuto kůru dám zas svému autu příští zimu určitě to za to stojí ..dobře investované peníze do jednoduchého a účinného řešení ..
5
LM
Ladislav moch|
7.12.2021
Do dnešního dne 7.12. jsem ho neobdržel!
5
VV
Vladislav Vystavěl|
11.11.2021
Funguje to.
5
MČ
Martin Černek|
18.10.2021
K takovým podobným aditivům jsem byl vždy mírně skeptický, ale když jsem to přece jen použil (nový DPF se mi fakt kupovat nechtělo), tak musím říci, že to opravdu funguje!
5
HT
Hana Teplan|
30.9.2021
Nelze hodnotit použiti krátkou dobu
3
PT
Petr Trávníček|
28.6.2021
Nalil sem do plne nadrze a zmena ohledne vykonu zadna. Mirne stoupla spotreba. Stav DPF zjistim az na emisich.