Pokud často jezdíte krátké vzdálenosti nebo často stojíte v dopravních zácpách, turbo není zatěžované a nedokáže se dostatečně „vypálit“. To se může projevit v průběhu času. Kvůli nečistotám a sazím může být turbo úplně znečištěné. Pokud je turbo zanesené nečistotami, existuje riziko opotřebování a navíc se může turbínové kolo VGT (turbo kompresor s proměnnou geometrií) zadřít. Lopatky turba se už nemůžou správně otáčet a turbo nefunguje správně, je hlučné a časem je potřebná jeho výměna nebo repase. Výměna je velmi nákladná a často dokonce zbytečná. Důkladné čištění turba – bez demontáže, je nejhospodárnějším a logickým dalším krokem.
Řešením pro vyčištění turba a rovněž pro prevenci před zanesením je použít přípravek JLM Turbo Cleaner. Tento ověřený produkt funguje jednoduše a účinně. JLM Turbo Cleaner byl vyvinutý s cílem obnovit výkon motoru, snížit emise sazí a je vhodný pro všechny dieselové motory. Stačí přidat JLM Turbo Cleaner do palivové nádrže a vyjezdit nádrž.
Jak může přípravek do nafty vyčistit turbo?
Častá otázka, na kterou existuje jednoduchá odpověď: V zásadě to funguje stejně, jako když se pomocí aditiva do paliva čistí výfukový systém nebo DPF filtr.
V tomto případě dokážou výfukové plyny z aditivované nafty vyčistit (vypálit) turbo a odstranit usazeniny a karbon. Turbo je poháněné výfukovými plyny, které hlavně při nízkých otáčkách nebo při používání znečištěné nafty vytváří nadměrné množství popílku. Ten karbonuje a usazuje se na stěnách a lopatkách turba. JLM Turbo Cleaner dokáže tento nános minimalizovat a udržet turbo čisté. Po nalití aditiva obsahují výfukové zplodiny částice, které karbon vypálí. Podmínkou ale je turbo dostatečně zatížit svižnou jízdou, aby mělo vyšší tlak. Reálné výsledky jsou patrné už po nájezdu 100 kilometrů.
Odpovědět